Antrenorul UTA critică gazonul sintetic, după partida cu Rapid București

În urmă cu 2 ani, erau efectuate lucrările pentru montarea gazonului sintetic la stadionul Motorul din Aradul Nou. Jucătorii UTA-ei se antrenau printre mașini, țevi și muncitori, deoarece nu mai aveau nici un stadion după ce administrația locală demolase stadionul Francisc Neumann și în paralel și lucrările pentru terenul din cartierul de peste Mureș. Firma ISCHIA Sport SRL din Galați a amenajat gazonul monofilament FIFA 2 stele (sinteic), după ce montase straturile de geotextilul și shockpad-ul de amortizare.

Primăria Arad a dat asigurări că acest teren nu va afecta jocul, deși specialiștii din domeniu declarau contrariul. Pentru că echipa juca în județ, neavând un stadion propriu unde să joace, bucuria utiștilor s-a concentrat pe faptul că în sfârșit nu mai trebuie să se deplaseze în afara orașului pentru meciurile de acasă.

Sinteticul ăsta este cel mai păcătos din lume!

László Balint (antrenor, UTA)

Deși antrenorul echipei fanion a Aradului a venit la vârful echipei în vara lui 2019, după ce lucrările la Motorul erau finalizate, Balint nu a criticat public suprafața de joc. Era oarecum normal, un antrenor nou nu trebuie să găsească scuze, ci să caute performanța indiferent de condiții. Și așa a și făcut. Astfel că la începutul anului 2020, înainte de anunțul privind pandemia, UTA se afla pe primul loc în Liga II.

La momentul reînceperii jocurilor, după pauza forțată de pandemia cu noul coronavirus și starea de urgență instituită în România, László Balint s-a pronunțat critic față de gazonul sintetic. Înainte de meciul cu Turris Oltul, anternorul UTA a declarat presei că „ritmul de joc va fi condiționat și de această perioadă de inactivitate și de terenul sintetic, pentru că ne-am antrenat foarte puțin pe această suprafață, încercând să evităm problemele medicale ce pot rezulta.” Cu alte cuvinte, recunoștea limitările oferite de singurul teren oficial de joc al utiștilor acasă în Arad.

După meciul pierdut cu Rapid București, antrenorul UTA a răbufnit. Deși nu și-a prezentat critica drept o scuză pentru rezultatul negativ al echipei sale, László Balint a spus în dialogul avut în afara stadionului cu suporterii UTA, că sunt anumite condiții care duc la un rezultat slab ca cel din ultimul meci. Însă solicită tuturor fanilor să aibă încredere în el și jucători că le vor livra promovarea în Liga I mult așteptată de arădeni.

Reacţii după meciul în care UTA Arad a ratat şansa să promoveze matematic în prima ligă

Reacţii după meciul în care UTA Arad a ratat şansa să promoveze matematic în prima ligăhttps://tvarad.ro/news/uta-1-punct-in-3-meciuri-la-arad/2822

Publicată de TV Arad pe Duminică, 26 iulie 2020